wz
  • 30.4.2007 - Dneska jsem hodil na web své postřehy z PMR štafety a rozdávání bodů na EBH. je to v sekci  PMR. Navíc je tam i audio z několika spojení na CB.

• 29.4.2007 - ještě mě bolí hlava po probdělé noci  na Slamníku u PMR a CB. Ale co bylo to zase jiné a svým způsobem krásné. Stránku o večeru na Slamníku  dám na web co nevidět. Zkoušel jsem nový záznamník a taky to podle toho dopadlo....  no nic kdo si to chce poslechnout tak má možnost . PMR  štafeta 28.4.2007 záznam ze Slamníku.

• 9.4.2007 - No s PMR to nemá moc společného, ale  je to taky řízené rádiem. No proč taky né, když fouká jako o život. Prostě klasické jarní počasí. PMRka musí ještě nějaký den počkat ...

• 30.3. 2007 - PMR štafeta se blíží a tak je třeba provětrat naše anténky.  Já mám možnost  to konečně prověřit na profi měřidlech  ( R & S FSH6 ) a  tady je tedy pravda o naměřených datech. Zatím je to anténa HB9CV+2dir. Tady moje první DX anténka. A co dodat výsledky jsou nad očekávání dobré....  A další v řadě bude oblíbený MOXON.  Více v sekci  PMR technika.

• 8.3.20007 -   PMR štafeta se blíží. Mulda  od Brtníků hodil na jejich web  přihlášku na PMR štafetu, takže můžete využít  jejich web nebo se můžete tady taky přihlásit.  Každý den bude aktualizace přihlášených na na mapě.

• 4.2.2007 - neděle byla asi možná poslední šance jak se vyřádit  volným style na běžkách po místních  luzích, hájích a kopcích. Pochopitelně s PMR a uvezl jsem i DIGI foto. Tak tady je něco z atmosféry mé odpolední  cross country.

• 30.12.2006 - sobota byla poslední v tomto roce a taky poslední  možností pro pokec na PMR pásmu s hojnou účastí  stanic po kopcích . Neváhal jsem ani já a zvolil  osvědčený Slamník. Odměnou mi bylo nádherné slunečné zimní  počasí  a nádherné spojení po celé republice viz odkaz na článek. Pochopitelně všem hodně zdraví  v Novém roce 2007  a na slyšenou na PMR a CB pásmu.

• 27.12.2006 - V úterý  26.12.2006 poslední  sváteční den jsem  se vydal na Jeřáb 1003 m.n.m v loc JO80JB na odtučňovací  portable. a jak to dopadlo viz  odkaz na článek.

• 16.12.2006 - V sobotu odpoledne jsem vyrazil na Slamník. Trochu si odfouknout po týdnu v rachotě a vyčistit hlavu a  nasát trochu slunečních paprsků.  Odkaz na článek s barevnými obrázky  je tady.

• 3.12.2006 - V sobotu jsem to zabalil pod kopcem pro nelidské podmínky pro přežití tedy  vítr, teplota na nule a totální mlha. Dnes v neděli jsem si řekl, že to zkusím jen tak narychlo vyběhnout na Klepý 1142m.n.m v JO80JD. Ono vyběhnout znamenalo 2h. tam a dvě hodiny zpátky. Takže slušný 4 hodinový trek po kopcích.  Podnětem mi byl pohled na webovou kameru na sjezdovce  Dolní Morava. Kde vrcholky kopců byly nad inverzí. V partiích kolem 1000m.n.m byly už stromy dokonale ojíněné a mlha houstla. Po dosažení vrcholu Klepého ty nebylo ale nic extra ale slunko se snažilo prorazit přes mlhu. Na chvíli se mu to podařilo a  pohled na inverzi , kde vystupovaly jen vrcholy nad 1100m.n.m. byl fantastický. Nicméně než jsem se odhodlal něco vyfotit inverze zase stoupla a bylo po focení.  Ale to všechno dílky spojení, které se mi podařily. První jsem se brejknul na kroužek  Mech Plešnice , Bob Rokycany a Jarda Chlumčany.  Bral jsem akorát  Mecha Plešnice reportem 57 v JN69OS , který jel na kolineár hodilo to 260km. Jarda Chlumčany to zkoušel z domu ze střechy, ale spojení jsme neudělali. Já ho ale bral R3. Boba Rokycany jsem  bohužel nebral.  Nakonec se ještě na výzvu  ozval na výzvu Láďa Litvínov v JO60TO  za 59 na 231km.  Signály směrem na plzeňsko dost kolísaly a bylo to asi vývojem podmínek díky inverzi, která tomu  asi dost pomohla.  Tady si můžete poslechnout  kousky záznamu spojení  s Mechem  Plešnice  a  Ládˇou Litvínov .

• 19.11.2006 - Tak máme  konec prodlouženého víkendu. Měl být  teplý a polojasný. No v pátek jsem  si jel otestovat  kopce na horském kole abych věděl do čeho v sobotu jdu. Začátek po asfaltu  byl v pohodě a i slunko jakž takž hřálo. Pravé orgie mě ale čekali na lesních cestách.  Lesáci to vzali z gruntu a zřejmě zahájili těžbu. Kde byl makadam to ještě šlo, ale kde byla dříve šotolina byla nyní souvislá 15cm vrstva bahna rozbrázděná  koly těžké techniky. No byla to chuťovka a tak jsem posléze hledal a projížděl všechny kaluže abych trochu odbahnil  mého oře. Vystoupal jsem asi do 1000m a otočil jsem to dolů k domovu. Cesta dolů  byla jak průjezd mrazákem.  Cestu dolů totiž lemuje horský potok, který byl  dostatečně vydatný a dokonale ochlazoval  okolí.  Doma jsem musel  zapojit  vitamín RUM  k nucenému ohřevu organizmu.  Kolo dostalo taky koupel a očistu a po promazání pohyblivých částí jsem ho odložil nejspíš k zimnímu spánku.
  • Sobota , to měla být  zase po delší době návštěva  mého oblíbeného Slamníku 1232m.n.m. v JO80KD s PMR aktivitou. Od rána   místní na kopce držela v zajetí mlha. Kolo jsem odpískal a tak jsem  volil potupnou variantu  a vytáhl z garáže Astru.  Zaparkoval jsem na fungl novém parkovišti na konečné na Dolní Moravě pod sjezdovkami. Na Slamník jsem šplhal  sjezdovkou. Horní úsek s 45 st. sklonem je vždy nářez. Je to holt nejprudší úsek sjezdovek v  ČR.  Tajně jsem doufal, že nahoře nad 1200m.n.m. bude slunko a pohoda. Ale opak byl pravdou. Táhl jsem sebou foťák a nakonec zbytečně. nebylo co fotit. Viditelnost tak 10- 15m max.  První co jsem nahoře  slyšel byl Libor Bělotín  a Přema Olomouc na Kelčském Javorníku. Postupně se přidávali  další  moravské stanice a i Petr Blansko a Libor Kroměříž. Byl jsem zvědav jak to bude v  téhle prádelně chodit na Čechy. No a ono to i chodilo. Nejdřív Fox Jirny potom Roman Modřany a dokonce i Tom Borotín na Libenici nedaleko Tábora. Na Artabany to bohužel nechodilo. Ale  i tak bylo i z české stany spousty dalších spojení a ozvaly se pravidelné VIP stanice. Vydržel jsem na vrcholu asi 1,5h a musel jsem zařazovat sportovní vložky abych zahřál organizmus. Korunu všemu nasadil  párek zbloudilých turistů, kteří se vynořili z mlhy přímo přede mnou. Bylo první setkání s lidskou rasou na vrcholu Slamníku . Ptali se na cestu na Králický Sněžník. Když jsem  jim sdělil kudy tudy, tak to vzdali.  No já je po chvíli následoval taky. No a co dodat ?  Byla to všehochuť od půberťaček i jejich protějšků  až po pěkná spojení s lidmi, kteří  to berou  jako hoby. Díky Vám všem a zase někdy naslyšenou.

• 28.10.2006 - Je ze mě zase posluchač na KV. V týdnu jsem natáhl windomku  a dneska jsem  dodělal balun pro transformaci impedance z 300 ohm antény na 50 ohm  ke stanici. Mladej Standa OK1GPC oprášil  KV transciver a  vyháněli  jsme pavouky ze zařízení a zkoušeli   jak nám anténa táhne na  3,5 a 14 MHz. No a odpoledne jsem proseděl u zařízení a poslouchal  frmol na KV. Mladej  sekal jedno spojení za druhým.

• 23.10.2006 - Tak jsem zase v oboru! Dneska jsem splnil podmínky, a jsem zase  pracovník znalý s vyšší kvalifikací. No a co bylo o víkendu ? Sobota to byla letní selanka na Slamníku. Opravdu fantastické počasí . O spojení nebyla nouze a kousek je k dispozici na  stránkách  ROMULUSE. Měl jsem sebou i CB ručku a 1/2 drátovku. Ale na CB jsem ulovil jen jednu expedici a to Kaktusáře (Jarda a junior Chlumčany) v Jizerkách. Tomáše mobil Roudnice na Dlouhé Louce jsem  slyšel za R5 i v rušení, ale on mě jen tušil a spojení se nepodařilo dokončit. Asi na tom měla podíl slabá modulace Allamatu 95. A to jsem řval jak na lesy. Pak už jsem Tomáše neslyšel.
  •           Na neděli byla předpověď příznivější a tak jsem si naplánoval odpolední zdolání Králického Sněžníku 1424m.n.m v JO80KE.
              Spodní úsek  na kole byla nádhera, ale jak jsem se dostal nad 1300m začala zima a vítr hnal cáry mlhy přes vrchol. Nahoře to
              byl očistec tak na hodinku. Ale i tak nějaké to spojení dopadlo. Radek Havířov na Lysé Hoře. A dokonce spojení někde k
              Hlinsku na motorový padák. Spojení s VIP  na PMR také ( Petr blansko, Přema Olomouc) V Čechách to byl Orel na Chlumu u HK.

• 17.10.2006 - Dnes vyšel na CBDX celkem zajímavý článek od Ládi Fórum o propojení dvou  antén. Je to celkem zajímavé a určitě jste si to se zájmem přečetli. Řeší to pomocí Wilkinsonova děliče. Toto řešení by mělo zlepšit  přizpůsobení od antén směrem ke stanici. Je to zajímavé řešení a stojí to za zkoušku. Já jsem našel zajímavý odkaz, kde je tato problematika taky řešena. Určitě to zkusím na svojí dvojici HB9CV. O výsledcích budu referovat.

• 15.10.2006 - Včera v sobotu jsem byl zase na Králickém Sněžníku. Počasí přálo a slunko svítilo a v závětří se dalo slušně přežívat. Zkoušel jsem si techniku záznamu spojení na digi foťák, ale je to moc věcí co musím držet v ruce. Prostě stav totální nouze. Chtěl jsem udělat spojení na Frantu CV a na exp. Radegast. Bohužel ani jedno se nepodařilo. Franta neměl vysílací okno  a Radegasti začali asi později než měli ohlášeno. Ale potěšilo spojení s Romanem Modřany na Točné u Prahy a Tomášem Borotín na Libenici. Dneska jsem dostal  fotky z portejblu na Pradědu z 30.9.2006 tak jsem něco dal do galerie. Ráno jsem byl na Valu nad Králíkama s CB, že udělám spojení s nějakou  expedicí. Podařilo se spojení s exp. Hvězda na Studnici, kde byl Jerry n.Město a Franta Bransouze. Jinou expedici jsem neslyšel a tak jsem mazal domů, neb byla hrozná kosa, vítr a mlha.

• 13.10.2006 - V týdnu jsem byl protáhnout  horské kolo a nohy po novém terénu. Foťák jsem měl sebou a tak jsem občas něco zvěčnil na digi. Pro Bertíka je tu starý kamenný most na Červeném Potoce a pro ostatní nějaké pohledy na kopečky, kam rád jezdím s PMR vysílat. Tedy Slamník a Podbělka.

• 8.10.2006- Nedělní odpoledne jsem  si užil na Králickém Sněžníku 1424m.n.m v loc JO80KE. Pochopitelně s PMR výbavou. Vysílal jsem na vrcholu na ruinách kamenné rozhledny, tedy na Polské straně hranice :-))). Na focení nic moc podmínky a tak jsem se spíš věnoval PMR aktivitě  a objevilo se jedno slabé konstrukční místo u MOXONka naštěstí až na závěr pobytu na kopci.

• 7.10.2006 - Začal víkend a tak jsem se těšil na kopec, že vyzkouším nové cajky. Odpoledne už při výjezdu na Slamník jsem zaslechl  Libora Police na Kelčském Javorníku. Tak jsem vytáhl Alinco S45 a za jízdy na kole udělal první spojení. Libor tam byl s Přemou Olomouc a už balili fidlátka. Nahoře na Slamníku jsem  zaslechl  Romana Modřany na portejblu  u Radimovic. Použil jsem ho jako referenční stanici pro svoje testy. Zkoušel jsem  jak se projeví přiložení odsávací smyčky na pendrek  stanice  INTEK MT2020. A kupodivu to fungovalo. Vzdálenost mezi námi byla cca 160km a na pendrek mě Roman bral R4 a bez esíček, když jsem nasunul smyčku s připojeným MOXONkem  bylo to za R5 a 4-5 esíček.  Na mé straně se taky rapidně vylepšil příjem a prostě to funguje. Chvíli na to začala padat voda a já zavelel k ústupu. Sjezd z kopce v dešti není nic příjemného. Pršelo až domů. Ale stálo to za to. Vyzkoušel jsem tu bižutérii a s úspěchem. Tady si můžete poslechnout jak to chodilo, ale omluvte kvalitu záznamu.  Zítra má být snad lépe. Pokud tomu tak bude  mažu na Králický Sněžník 1424m.n.m v JO80KE. Budu tam po poledni.

• 5.10.2006 - Dneska jsem otevřel svoji laboratoř a jal se konstruovat a experimentovat se sací smyčkou  pro připojení ke stanici bez porušení VO , tedy žádné elektrické a mechanické zásahy do stanice. Co si na konektor sací smyčky připojíte je Váš problém. Já jsem zatím dosáhl více jak  40%  odsáté vf . Stránka s barevnými obrázky je zde.

• 4.10.2006 - Měli jsme slabou chvilku, no je to za námi, teda za mnou. Proč? Jednak mi o nemocnělo Alinco S45 , a potom  mi dost zdvihl nervy jeden thread na foru cbradia.  Ten první problém jsem vyřešil celkem dobře a stačila na to mikropájka a nový O-kroužek díky ROMULOVI . Z toho druhého jsem  se dostal i díky  Vám co jste mi napsali. Dneska jsem to tedy musel celé znova uploudovat na server. No a na závěr jsme se dohodli s Frantou CV, že dnes odhalíme naše tajemství , tedy  anténku MOXON. Jak zvolíte připojení ke stanici je na Vás, já Vám radit nebudu.

• 2.10.2006 - Měli jsme  prodloužený víkend. V pátek jsem chtěl konečně udělat pořádné spojení na Foxe Jirny a Jerryho a Zdeňka Ústí  na Jizeře. Povedlo se to  jen částečně. Jen jsem  kolem 14h vyšplhal na Slamník a pustil Alinco na 4ch. slyším výzvu na Standu Králíky. Foxovi  to z Bezdězu chodilo parádně a u mě byl  nejdříve R4 a pak se vylepšil na R5. Přidal se i Roman Modřany a to bylo vše co jsem ze středních Čech slyšel. Na Jerryho jsem nedosáhl. Lítal jsem po kopci a lovil tu správnou vlnu, ale v nejlepším případě  jsem kluky na Jizeře jen tušil. Proběhlo několik spojení na moravskou stranu i s VIP Přemou Olomouc.
  • -  v sobotu  mě vyprovokovalo příbuzenstvo a tak jsem si s nimi  vyjel na Praděd. Letos jsem tam ještě nebyl a tak jsem byl zvědav jak zvládnu stoupání z Koutů na Petrovku dál na Švýcárnu a konečná měla být Praděd. Ještě jsem zvažoval eventualitu, že si to protáhnu na Vysokou Holi. Bohužel, sobotní ráno i poledne bylo v Jeseníkách ve znamení nízké oblačnosti  s minimální viditelností. Od 900m.n.m bylo jako v prádelně. Stoupání na Švýcárnu  jsem zvládl jak za starých časů  a kopec jsem podrtil. Švýcárna to je jen osvěžována a tak po vystání fronty jsme doplnili tekutiny 11st. pivkem  z hor zn.Holba ředěným velkým rumem pro zahřátí. Zkoušel jsem tady zapnout Alinco, ale ani štrt. Všude jsou vysoké kopce a tak se není čemu divit. Cestou na Praděd jsem si zapnul zase Alinco a dráždil jsem turisty stoupající na vrchol. Udělal jsem spojení na Libora Police portejblujícího na Roháčích v Západních Tatrách. Turisté koukali jak zjara na podivného cyklistu s vysílačkou v ruce. Na vrcholu  Pradědu jsem zkoušel další spojení ozval se Láďa Slávie Havířov, Bohumil a Přema Olomouc, kluci ze Šumpereckého kolečka a dokonce i Sněžka se zadařila. Opět se nezadařilo spojení na Jizeru a na Artabany v Krušných horách. Zpátky nám na cestu dokonce zasvítilo slunko a tak obavy, že cestou dolů umrznem se naštěstí nepotvrdily. Prostě fain  výlet. Na mé straně 110km na horském kole v kopcích. Pořád nahoru a dolů.
    Neděle byla ve znamení  dokončování  nové anténky a ladění . Jelikož se totálně zadařilo a anténka konečně vyzařuje tam kam má mohl jsem v poledne na místní pouť slavit  moravským burčákem.

• 25.9.2006 - Po sobotním brutálním stoupání 10km 8-10% z obce Loučná od hospody U Tygra na Vrchol přečerpávací elektrárny Dlouhé Stráně, kde bylo nádherně ale na Čechy to chodilo divně jsem v neděli vystoupal opět brutál 10km 5-6% na Slamník. Kupodivu celkem bez problémů. Už pod kopcem bylo hafo spojení na Čech a Moravu. Ohlášen byl i Franta CV na Dlouhé Louce v Krušných Horách. Nahoře jsem Frantu bral R5 a signál kolísal 0-3 dílky na Alincu S45. Nastala ta samá situace jako při štafetě. Já za R5 a Franta mě jen tušil. Zkoušeli jsme to i na sdíláku a ten samý efekt. Závěr: Dlouhá Louka je pro PMR DX spojení totálně hluchá. Já měl oboustranný kontakt se stanicemi, které jsem měl podstatně hůře než Frantu a bez problémů se dovolal. Ale možná je všechno úplně jinak. Ještě k sobotě: Romanovi to asi na ten Klínovec nedopadlo, a nebo pokud ho někdo slyšel dejte vědět. Dnes jsem ještě  proměřoval novou anténku a ladí  mrška trochu níž než je potřeba, takže už se narodila nová sestra a zítra se bude znovu měřit. Snad to bude už dobré.

• 24.9.2006 - v sobotu jsem  se vydal se na Dlouhé Stráně v Jeseníkách. Tak nějak jsem doufal, že poberu Romana Modřany z Klínovce. Bylo by to lehko přez 300km. Ale zase  totální fiasko co se týče spojení na Čechy.Spojení jsem udělal akorát s Láďou Slávie na Velkém Javorníku, Liborem Police, Přemou Olomouc na Lysé Hoře a Leošem Prostějov. No a několik dalších spojení. Nejdál do Čech do bylo do Pardubic na Jirku Karlovina. Dál to nešlo. To samé na ostravsko, nula bodů. Problém vidím v hradbě stejně vysokých kopců cca 1250-1300m kolem Králického Snězníku. Ty zřejmě Čechy totálně zaříznou. Ale bylo nádherně a vydržel jsem u horní nádrže Dlouhých Strání od 14h do 16h pok jsem mazal dolů. Opět jsem testoval novou anténku a je to dobré snese srovnání s HB9CV+2dir.

• 20.9.2006 - Dnes jsem  vyrobil a zkusil testovat novou anténu, zatím ji nazvu třeba  Mr. "M" . Je to zatím všechno ve vývoji a zatímní vzorek antény je ve stádiu konstrukčních zkoušek. Ale bude to asi dobré, určitě výrobně jednodušší než anténa  HB9CV a zisk je srovnatelný, ba i lepší a hlavně rozměry antény jsou  opravdu kapesní.  Víc zatím neprozradím. Budu ji testovat  tuto sobotu buď na Králickém Sněžníku, nebo na Slamníku

• 18.9.2006 -Tak se nám to s Frantou CV nepodařilo. Já byl v sobotu na hřebeni Jeseníků od půl druhé odpoledne a s Alincem jsem testoval jednotlivé pozice a koty. Pokračoval jsem směrem na Břidličnou, ale tam cesta vede pod vrcholem a směr na západ je uzavřený, Takže jsem se zase vrátil na Pecný. Zde je výhled na západ bez problémů. Během putování po hřebeni jsem se nejdále dovolal na Zajace Bratislava ze Západních Tater tedy na Roháčích. Mrznul tam na dvoutisícovce. Oboustranně na pendrečky alinca jsem se měli na více jak 200km 57-9. Na kanálech PMR byla spousta stanic z Ostravska a pochopitelně celá banda v Protivanově. Po 15h. jsem zkoušel volat Franty na ch4, ale nic. Nakonec jsem mu poslal SMSku, že jsem na 4ch REDY. Po nějaké době jsem ho slaboučce zaslechl a podral ať jdeme na poslední sdílák. To bylo vše, co jsem zaslechl. Na sdíláku už nic. Na sdíláku se ozval i Jerry exp.Hvězda z Velkého Javorníku v Beskydech. Na Franty jsem zkoušel Q7 i švýcarku 4element bez jakéhokoli úspěchu a i změna stanoviště nepřinesla žádný úspěch. Je zajímavé, že jsem měl spojení se stanicí v Praze na Hradčanech za 59. Kolem půl páté jsem to zabalil, neb mi Petr Blansko hlásil přeháňky na jihu. Pohled na směr jihovýchod to potrzoval. Cestou zpátky jsem udržoval spojení s Přemou Olomouc na Protivanově. Přema bude příští víkend někde v Alpách a tak jsme domluvili další pokus na PMR. No a to je asi vše. Zase je o čem přemýšlet a zvova zkoušet.

• 16.9.2006 - Na dnešek je ohlášeno překonání 313km vzdálenosti na PMR .Odpoledne kolem 14h budu  PMR a CB  aktivní z Jeseníků a pokus o rekordní spojení bude probíhat po 15h. Výchozí bod opět chata Skřítek a výstup na hřeben přez Ztracené Kameny, Pecný  JO80OA  a zkusím kousek dále.Na druhé straně pro vytvoření rekordu bude Franta CV na Fichtelbergu JO60LJ.  Při cestě budu od Ztracených kamenů budu  na PMR. Odpoledne zkusím i CB a tak se snad někam dovolám. Večer vyrazím na ONLY CB  trek na  Slamník.

• 14.9.2006 - Dneska jsem vyrazil na cestu do Jeseníků na Pecný 1334 m.n.m. Měl jsem v plánu  obhlédnout nový terén z pohledu vysílání na PMR a CB. Scenérie pěkné, ale jinak na kanálech PMR to bylo poplatné době kdy jsem tam byl, tedy 15h odpoledně ve všední den. Zkusím to asi znova tuto sobotu pokud bude trochu slušné počasí. Výchozí bod na Pecný  jsem zvolil z chaty Skřítek na hlavním silničním tahu Šumperk - Bruntál. Stránka z této cesty je na webu tady.

• 10.9.2006 - Tak máme po štafetě. Já jsem si zase trochu hrábnul, jelikož jsem zvolil pěší výstup na kopec a i návrat. Celková bilance tedy 7hodin strávených výstupem na  vrchol Slamníku a návratem  až domů. Hlavně ta noční šichta mi dala zabrat a tak mám na co vzpomínat. Ale vše dobré. štafeta proběhla až na mírné škobrtance ve zpětném běhu dobře. Slyšel jsem  49 předávek s tím, že mezi 60 a 61  se asi probudil Béďa Půchov. Pokud to byl on tak by to bylo 50 slyšených stanic. Více bude v samostatném článku o štafetě.Audio tak jak jsem to slyšel  štafetu je už na webu ke stažení

• 8.9.2006 - Dneska jsem uskutečnil  spojení přez e-QSO do Anglie  a do Německa. prostě zajímavý způsob komunikace. Zatím používám PC klient PMR446 Build a jsem  na PMR446-SLOVAKIA.dyndns.org   eQSO SLOVAKIA CZECH SERVER. port 10026 a room CZECH.. Mám nastaven ještě jeden server a to :   eqso.446user.co.uk  port 10024  a room  CZ. Zkuste to a je to zase něco jiného. Když je hnusné počasí a nelze na kopce, nebo když jste v dolíku, tak je to  jedna z alternativ, jak pokecat s frends. Já to beru i jako jeden způsob jak oživit svoji mizernou angličtinu a vzpomínky na  starou dobrou Anglii a jejich pubs (hospody).  Ach jo... hned bych tam jel znova...

• 7.9.2006 - Laboruju s modulací INTEKu a vypadá to, že externí mikrofon je na ucho lepší  viz kousek záznamu. Do PMR štafety se nám vetřel Petr Blansko, a tak mu dám šanci jako vložená stanice 8A a bude předávat na 9. naLeoše na Brdu.

• 6.9.2006 - Dnes je tu hnusně , zataženo. Uvidí se odpoledne podle počasí.  Nakonec jedu na Slamník. OnAir budu v 17h.

• 5.9.2006 - Dnes jsem to tu trochu přebarvil.  Zítra 6.9.06 jedu na  Slamník JO80KD  zkoušet kolineár. Nahoře budu kolem 17h. Zkusím vzít ještě něco jiného pro porovnání. Nejspíš hábinu a Alinco S45. Budu rád za každého  hecíře. Snesu dost.